Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, desember 14, 2006

Morro med BLUETOOTH...

Med litt mangel på tretthet satt jeg her og lekte med den nye pc'n..morro!!
Knote...knote!! Og klarte utrolig nok å aktivere bluetoothen... så nå ble det sendt over bilder fra mobilen.. *leke,leke*

Den teknologien... den teknologien sier jeg bare.. trykke på noen knapper og vips.. så er det på dataen... eller vips så er det på mobilen.
Så da tenkte jeg at jeg kunne vise dere litt av det som er på min mobil.. så hvis det er noen som vil ha saftige bilder fra meg.. så blir det nok ikke annet enn dette..

"Detta æ itt' no' Kånradi kvalitæt"..*kremt*


Go' ungene til a mor... Stolt storebror!

Jasså..ikke helt fornøyd nei??
Så søte så..husk det unger.. selv når dere blir store og rampete!!
Vært søte engang... hehe!


Våknet opp i sommer med stoooor hevelse i halve ansiktet.
Fått et stikk han stakkars!!

Mett og fornøyd!!

Gliiiiiiis!

Jenta til pappa!

Låner håret til mamma bittelitt...!!

Zzzzzzzooooove!!

På tur til Rjukan!!
Trøtt gutt ja....

På "shæmping" med mormor!

På fanget til oldemor.. også på campingen.
Uklart.. men akk så søtt!! c'',)
Måtte kline til med et julebilde da...er jo tross alt snart jul.. !!!
c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar