Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, desember 02, 2006

Sniktur til mormor!!



Som jeg har skrevet tidligere så er mamma og Iren i de varmere strøk om dagen, men hallo... jeg har nøkkel!!
Hehe, neida... eller jo..har jo nøkkel, men skulle vanne blomster og sånn for henne. Pluss at det var en glimrende mulighet til å få truffet Stine igjen. Og ikke nok med det, men her hjemme så står det på hodet om dagen.. Jeg har virkelig gjort mitt for å få tømt stua.. og når leiligheten ikke er større enn det den er.. så ja... da blir det litt her..og litt der... og det blir da kort sammenlagt--- KAOS!
Meeeen, blir forhåpentlig bra!

Stine kom ved 14-tiden og må si at det var ordentlig koselig å få hilse på henne igjen!
Ser godt ut som alltid du!! *blunk, blunk*
Stakkars... tipper det rant ut av ørene hennes på vei hjem i går kveld.. skravla på moi, hadde ikke akkurat stått stille, men gjør den noen gang det?!?!?! Joda... det KAN skje det også... uten at helvete fryser over av den grunn!

Men uansett..koselig å få mimret om løst og fast.. Koselig assa!!

Må gjentas... helt klart!!






Takk for denne gang!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar