Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, desember 01, 2006

Snart helg.....

Ikke stort å fortelle om egentlig.. annet enn at gulvet er kjøpt og den STORE jobben med å fjerne det gamle har begynt!
Fy fader... har jo hørt at det kalles "skilsmissegulv" denna parketten jeg, men jaggu sa jeg smør!
Neimenn om jeg hadde giddi å dratt det av, og tatt det med meg! Da skulle jeg vært sinna da!!!
Hadde nok heller laget en saftig ripe i det..hehe!!!

Men,men.. det ligger mange pakker med nytt ute i gangen som klør etter å bli satt på...
Eller er vel snarere fingrene mine som klør etter å begynne... Bli ferdig.. er jo 1 desember i dag.. og får satse på at jeg blir ferdig til jul..hehe!

Ellers så har min kjære sønn begynt å gå i søvne.. merkelige greier.

"Våkner" av at han må på do, går på kjøkkenet og leter .....logisk nok... *kremt* etter doen!

Dette har skjedd to ganger den siste uken, mens Stian og jeg fortsatt er våkne....
Først inn i skapet der søplebøtta står... og i går kveld satte han seg ned på den ene stolen!
Han har gudsjelov ikke fått gjort noe...enda.... *sukk*, men stakkaren skjønner jo ikke stort da!
Tror neppe han husker det.. har ikke turt å ta det opp med han jeg...
Nom tro hvor han finner "doen" neste gang... skummelt da!!
Stian skal på julebord med Statiol og co i morgen, mens jeg skal treffe Stine i Oslo.. blir koselig!!
Lenge siden jeg har sett henne nå! Var gravid sist...så dere kan jo tenke dere... Isabella blir jo 8 mnd nå denne mnd!
Uansett... gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar