Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, desember 20, 2006

Sweeeeeden!!

Vært en tur til Sverige i dag.. Hamstret inn alt som trengs... og IKKE trengs, men som er kjekt å ha..hehe!! Skal si det ble nok med poser å bære inn da vi var hjemme igjen!!! Fikk også kjøpt ferdig julegavene også..det er deilig!

Nå gjenstår det bare å finne frem julen her hjemme også.. Står litt sånn smålig på hodet her... Eskene med nisser (...og troll..thihi) er tatt opp fra kjelleren.. så nå venter jeg i grunnen på at "ånden" skal komme over meg...
Eller muligheten til å si "Hokkus, pokkus....!"
Neida.. det er jo utrolig koselig å pakke dem opp... og sette de her og der da... er jo det!!
Også blir det jo så koselig etterpå... Nei... får se om jeg ikke finner "kreftene" i morgen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar