Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, desember 21, 2006

Home alone!!
I dag har vi vært en tur til Oslo for å lever julegaver!
Stian skulle på middag med jobben i dag så vi kjørte han inn samtidig, så med andre ord... sitter alene i stuen nå!! Er jo litt deilig noen ganger det også da.. må innrømme det...Sorry Stian..hehe!!
Har jo begge ungene her, men akkurat nå så sover de *bank i bordet*!!

Møtte Daniel og mamma på Stovner Senteret. Lenge siden jeg har sett broder'n nå, og det var ordentlig koselig å treffe han igjen.. bor jo så langt unna han!! Blitt Trønder..hehe!!

Skal bli kos å feire jul "hjemme" igjen... Var hos foreldrene til Stian i fjor, koselig det assa.. ikke misforstå, men det er liksom ikke heeeelt som hjemme!!! Og ikke bare det, men Dennis skal jo være sammen med oss i år.. og DET er ekstra koselig å tenke på!

Forrige jul vi feiret sammen så var han syk..og langt fra i form, så i år blir det andre boller tenker jeg.. morro!!

I kveld så har jeg benyttet min "alenetid" til å rydde og vaske... "pønta tre", og satt frem nissene... så nå er det bare snøen i vinduskarmen som mangler, men kan nok se lenge etter den tenker jeg..
Kommer vel masse snø i januar, men da er det liksom for sent... trenger kun snø i jula jeg.. hehe!! Også påsken da.. dersom en er på fjellet iallefall... ekstra kos da!!

Knipset et bilde som jeg kan vise dere... Litt "på halvtolv" det juletreet, men... pøtt, pøtt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar