Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, desember 09, 2006

Dennis- og mammadag i dag!!

Koselig.. ikke hver dag vi får vært "bare" oss to liksom.
Så i dag har vi vært hos frisøren og fått skamklipt pjokken, og kost oss på BurgerKing.

Et stort prosjekt med å blåse opp en HAUG med ballonger og ikke minst et like stort prosjekt for å få hengt de opp er også gjennomført. *pust, pes... piiipe.. piiiipe*
Hadde det ikke blitt så sent så skulle jeg jaggu fått leid inn (thihi) noen "venner" til å rope "OVERRASKELSE" idet hun kom inn døren her, men pøtt, pøtt!!
Når hun stikker av sånn så!!! c'',)
Men uansett så må jeg jo bare si:




(Har nå ærlig talt ikke hentet dere enda, men bedre å være føre var... er det ikke det da???)

2 kommentarer:

  1. Hei jenta mi!

    Tusen takk for en kjempefin hjemkomst, masse ballonger, ca 80 stykker. Flotte gaver og blomster. Kjempeglad i dere.

    Kos mamma

    SvarSlett
  2. Hehe.. bare hyggelig det da!
    Koselig å se deg igjen.. du har vært savnet vet du!!

    SvarSlett