Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, desember 11, 2006

Sitter her og leker meg med den nye bærbare pc'n som kom idag.. morro.. og litt rart også!
Ikke vant til annet enn stasjonær jeg.. så nå "ligger" jeg på sofaen med tastene i fanget...morro c'',)

Vel.. intervjuet i dag gikk forsåvidt bra. Det er flere enn meg det står om selvfølgerlig, og jeg får ikke vite noe før nærmere jul! Spennende, men tror nok at det er andre som går forran meg.. det var snakk om at det var noen som søkte internt også, og de går jo gjerne først i køen, men, men.. vi får se!

Ellers så har jeg i grunnen ikke gjort spesielt mye i dag..så kjedelig blogg?!?!

Ohhh yeah..hehe! Måtte bare "leke" litt her....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar