Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, desember 18, 2006

Fått jobb....!!

På fredagen så var det som nevnt tidligere dagen for jobbintervju igjen!
Var på et om mandagen også, men må jo ærlig innrømme at det var fredagens intervju som virkelig fikk nervene til å spenne seg. Jobben var igjennom Manpower, og stillingen var personalsekretær i Prior Hærland. Skulle ikke være der før kl. 13.30, så det var mye "dødtid" før det. Eller.. fikk jo gjort masse da, men.. timene går sakte når en går og venter sånn.

Møtte opp passe klam i hendene og med et stoort ønske om at alt skulle gå bra slik at jobben ville falle på meg. (hehe.. ikke det at det hørtes så bra ut... "få jobben i hodet", men dere skjønner hva jeg mener!)

Det var to stykker til stede under hele intervjuet, og må jo si at vi fant tonen ganske fort.
Og må jo at da jeg fikk beskjed om at jobben var min dersom jeg ville ha den så ble jo smilet ganske stort c'',)
Så da takket jeg jo selvfølgelig ja takk til det!!

Så da er jeg altså ansatt som vikar der for et år, men håper på at jeg får fast etterhvert, for muligheten er der.




Begynner 2 januar... Gleder meg masse til å ta fatt på arbeidslivet igjen! Virkelig!

Er jo kos å gå hjemme med Isabella også, og hadde jo gjort det litt til dersom jeg hadde hatt mulighet til det, men nå er permisjonen over og da er det på tide å jobbe!! c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar