Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, desember 26, 2006

Julaften 2006
Dagen ble feiret hos mamma, og skal si det var sommerfugler og forventninger hos både liten og stor.
Dennis skulle være sammen med oss, og det gjorde jo helt klart at jeg gledet meg ekstra mye til å feire jul i år.
Og ikke minst det at vi skulle være hos mamma!
Dennis klarte seg overraskende bra.. Hadde liksom regnet med litt mer mas, men neida.
Det som bekymret han mest var om julenissen kom eller ikke!
Og jaggu gjorde han ikke det... Skal si øynene var store da ja!! hehe!
Isabella derimot var rimelig redd for julenissen, men det var nok mest den mørke stemmen som gjorde det!
Så da nissen var stille kunne hun være med på et bilde, men det var ikke lange stunden nissen klarte det...være stille altså!! thihi!!
Legger inn noen bilder jeg så forklarer vel de seg selv!!

Dennis kapitulerte etter siste gaven...stakkars.. snakk om sliten gutt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar