Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, desember 03, 2006



Noen som sa trøtt??



Neeeeeida!!! Gjeesp!
Sovet i leiligheten til mamma i natt sammen med mine kjære, kjære barn!!
Eneste problemet var at de på tur ikke fikk sove.. noe som igjen fikk morsan til å IKKE sove også!!!
Så ja.... natten har bestått i å gi smokk, hysje....gi smokk og hysje!!
Må nok innrømme at jeg er møkkatrøtt (dersom det er et ord man kan bruke da)!!
Stian var jo på julebord i går/natt så han er nok like trøtt som meg går jeg utifra.. så det er liksom ikke bare, bare å gå og legge seg når vi kommer hjem heller!! MEEEN.. livet går videre det!!


I morgen er det stuegulvet som for alvor skal til pers... spennende!!
Da får vi jo svar på om hun som skriver her er matcho nok til å fikse det på egenhånd!!
"Er hun mann nok?" hehe!

Og DET er jeg vel... hehe!!! Vel..vi får se... vi får se!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar