Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, desember 18, 2006

Liss 25 år!!

Var en tur på Rjukan i helgen for å feire min "store" lillesøster Liss sin 25 årsdag!
Fikk også levert alle julegavene til folket der oppe, og ikke minst HENTET...muhahaha!!

ELSKER GAVER!

Dro oppover på fredagen etter å ha levert Dennis til Kenneth, og vært innom jobben til mamma for å hente gaver der. Veien til Rjukan tok riiimelig lang tid pga at denne dama ikke klarte å finne frem på ukjente motorveier.. og ikke minst.. å skulle betale kurven i bomringen en 50 lapp funket dårlig.. så da måtte a' mor snu... kjøre RUUUUNDT.. inn på Esso stasjonen... stå i suuuuuuper kø... betale straffegerbyr på 40 kroner... fylle ut skjema... stå i en enda lenger kø... *trippe, trippe*.. Tenke at jeg er glad jeg ikke har med barna....*trippe, trippe*..tilbake i bilen! Men etter å ha kjørt på ny igjennom bomringen... lagt på en 20'er.. så gikk det forsåvidt greit.. litt oppgitt, men var i allefall på rett vei!!

Sov hos Lisa i hele helgen, og det var veldig koselig å treffe både henne og barna igjen
(Mannen hennes har begynt å jobbe i Nordsjøen så han er utstasjonert for tiden).
Må vise dere go' jenta mi Marthe... Lisas' datter som er på Dennis sin alder! Søt jente!


På lørdag formiddag var det opp og overrasket Liss om at "bigsister" var i byen.. og det var jo koselig at hun ble glad for det! Planen var å ikke avsløre noe før kvelden, men ville hilse på Lara så da var det bare å vise seg da!! Må jo ta med bilde av henne også!! Jenta til tantepante!!


Blitt stor jente nå!!

Var også en tur og hilste på Oliver.. som da er gutten til tantepante!!! c'',)

Ja.. skal si de vokser disse barna! Ser jo det bare på mine egne også.. nei.. tiden flyr!

Bursdagsfeiringen gikk kjempefint, og hun ble ganske satt ut da hun fikk se at stuen til Mina var full av venner som hun ikke trodde kunne komme. Morro!!
Håper at du hadde det fint.. gamla!!! (litt dumt å si kanskje... føler liksom at det slår "litt" tilbake på meg....! hehe)

Trygg gjeng!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar