Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, desember 13, 2006

SE HUN SITTER.......

Flink eller?? Må jo kanskje nevnes at hun tippet over ende ikke så lenge etter at dette bildet var tatt, men mamma er jo sååååå stolt for det... selvfølgerlig!!
Var en tur på senteret i Askim i går og da skulle hun kun sitte i vognen.. ikke ligge.. er du gal??!

Syns hun blir så stor med en gang jeg!! Virkelig.. syns ikke det er lenge siden hun ble født, og nå er jammen permisjonen min snart ferdig også.. Tiden flyr!!!





Julenisse... Prøvde å få med Dennis på et bilde også, men det ble bare tull!!
Gjør seg LITT til kan du si..hehe!! Er vel rette alderen det ja!! huff og huff..hehe!
Her er det i allefall hardtrening til pepperkakebaking senere denne uken.. TROR jeg...
Det er planen i allefall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar