Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, desember 10, 2006

Et skritt nærmere....

Snaaart ferdig med julegavene nå.. det er deilig!
Var en liten tur til Vinterbro i dag, og fikk handlet inn litt!!
Et par igjen.. så er alle på plass... !!

Har faktisk også fått hengt opp stjerne og satt frem stakene... ikke verst.. ikke verst! Begynner å ligne jul nå! Lot nissene få være litt lenger i kjelleren, men kommer tidsnok opp de også!

Kjenner julestemningen begynne å komme, og det er jo koselig!!
Skal på et jobbintervju i morgen.. så hvem vet.. har jeg riktig flaks så kan det hende jeg får en jobb i julegave i år!!
*krysser fingrene*





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar