Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, februar 16, 2010

Barseltreff
Da har Adrian og jeg kommet hjem fra vårt første barseltreff. Vi var seks mammaer som var tilstede. Fire jentebabyer og to guttebabyer, så det blir ei jente på hver arm for gutta i gjengen! Heldige Adrian..hehe! Er visst to til også, men de kunne ikke komme i dag. Så vi får se hvordan kampen om jentene blir;-)
Det var i allefall veldig koselig! Alltid spennende å utveklse erfaringer om bæsjebleier, såre brystvorter, sovetider og oppgulp..hehe!
Veide han også i dag, og vekten viste 5735 gram.. Det er opp 5oo gram siden 6 ukers kontrollen.
Han vokser og koser seg, og det er jo bra! c'',)
Nå har han blitt litt flinkere når det gjelder å spise skikkelig når han først får mat også. Og det at han i tillegg er mett i lengre perioder hjelper jo det òg. Nå kan det gå så lenge som to timer mellom måltidene, og det er en klar forberdring! Føler i allefall lettere å fortsette med pupp i steden for å ty til flaske!
Det er satt opp et nytt barseltreff neste fredag, så tenkte at jeg skulle veie han igjen da! Han vokser i allefall, det er en ting som er sikkert. Kommer til å bli mors lille Michelinmann! c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar