Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, februar 23, 2010

I formiddag fikk jeg besøk av min kjære tante. Pappas lillesøster om du vil! c'',)
Hun bor ikke såååå langt unna så vi har prøvd å skjerpe kontakten litt. Mens så er det det da.. Noe kommer i veien, eller så er enten hun eller jeg opptatt! Skal ikke være lett. Men i dag fikk vi det til. Jeg må si at det var kjempe koselig å se henne igjen. Blir for lenge mellom hver gang.
Noe som var litt morsomt var at Adrian hylgrein før hun kom.. Han var utrøstelig.. Mat....mat.... mat.. Og så stod hun her da..hilste blidt på han. Nysgjerrige Adrian ble stille og studerte damen. Hun tok han i armene sine.. begynte å snakke... og ja.. han smilte og snakket med henne! c'',) Fikk tatt noen bilder så hiver de inn c'',) Klart... litt frustrerende at hun bare kom her og fikk han til å smile når jeg gjennomsvett og lettere stresset har prøvd å roe han...hehe..neida! Absolutt ikke annet enn koselig. Fasinerende, men veldig koselig. Helt klart! Neste våkenatt kommer vi til Son..hehe! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar