Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, februar 11, 2010


Ungene...og jeg.. hadde gledet seg lenge til å dra til Mona og hennes hjertebarn, så gleden var stor sa jeg sa at vi skulle dit tross Dennis sitt utslett. Betingelsen var jo at det ikke var smittsomt, og at han orket det. Ettersom legen fant ut at det måtte være en allergisk reaksjon, og ikke noe som "hopper over til andre"(...ingen lopper eller noe..hehe) dro vi dit i dag. Gleden var stor da ungene fikk servert pannekaker. Her digges retter som begynner på P-- altså Pizza, Pølse, Pannekaker..ja.. du skjønner tegninga! Amalie tok seg godt av Isabella..som vanlig, mens Dennis og Fredrik slo seg fint sammen. Og Mona tok Adrian.. syns vi kan gjøre dette oftere.. så kan jeg slenge beina på bordet og ta en cowboylur..hehe! Hadde du hatt badekar, Mona..hehe! Til å være vant til å se Mona hver dag.. er det utrolig rart å bare få en dose nå og da, men syns nå det er utrolig koselig de gangene vi får det til! c'',)
Får ikke bli så lenge til neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar