Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, februar 01, 2010

Hadde tidligere avtalt et treff med de begge, men ettersom Isabella ble syk utsatte vi det til i dag. Og det at de kom sammen ble jo dobbelt så koselig! c'',) Lenge siden jeg har sett Aase-Maren nå så var ordentlig hyggelig å se henne igjen. Med "bling,bling" på fingeren og giftemål i planene så det ut til at hun hadde det riktig så bra! Stine viste meg bilde av en bukse hun har fått strikket til Fredrik, og jeg må si at jeg har tittet litt etter oppskrift i dag. syns den var riktig så "kul". Har lenge hatt lyst til å prøve meg på å strikke etter mønster, men liksom ikke funnet noe jeg føler at jeg kan kaste meg utti... KAN jo forskjell på rett og vrang, men det er det hele for å si det sånn. Hadde vært tøff til adrian. og skulle jeg klare det kan jeg jo strikke til Isabella også. Spørs om ikke denne dama må gå til innkjøp av litt garn i dag! Ikke for det... har begynt på endel tidligere uten å ha klart å bli ferdig.. men strl knøtt må jo være greit å bli ferdig med!! Bare jeg får det til... Takk for tipset Stine ;-)
Fikk desverre ikke tatt noe bilde av deg Stine... får knipse dobbelt opp neste gang! Hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar