Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, februar 24, 2010

Etter et par urolige netter, og et par dager med en gutt hengende i puppen gikk moder'n amok i kjøkkenskapet. Kjøpte nemlig en pakke med 3 flasker før fødselen.. Har liksom ikke hatt trua på at jeg skal kunne amme for å si det sånn.Og for litt over 1 mnd siden kjøpte jeg engangskartonger med NAN...sånn i tilfelle.. Skal sies at det var etter noen harde dager med meieriproduksjon på høygir. Men ble aldri til at jeg prøvde med flaske da. Vel.. fant ut i dag at det ikke var den store nedturen å prøve en flaske på kvelden.. Har jo tross alt snart fullammet i 3 mnd. Det er vanskelig å få han til å sove til normal tid, og han sover stort sett ikke så lenge oom gangen. Vel..uansett..flaskene ble vasket og kokt, og melken varmet.
Og resultatet?
Vel...null problem å drikke av flaska i allefall..skulle ikke tro han har gjort annet.
Så gjenstår det å se da..hvordan natten går.. Kanskje det blir skriking av magesmerter i steden? Huff..krysser fingrene!

2 kommentarer:

  1. Se der ja! Greit at han tar flaska da, mange som ikke gjør det. MEN så flink og tålmodig du har vært, ikke bare bare med den ammingen! Skader jo ikke med litt mix da, så kan jo pappa hjelpe til litt oxo. Klem S

    SvarSlett
  2. Ja.. utrolig at det gikk så lett. Sov ikke historisk lenge i natt som alle skryter at de plutserlig gjør, men han ble forsynt i går kveld. Og det var deilig! c'',) Tviholder litt til på puppen.. men nå vet vi at muligheten er der! Og at jeg kan slappe av til lørdag ;-)

    SvarSlett