Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, februar 23, 2010

Ja... da har jeg begitt meg ut på en ny bukse.. Denne gangen blir det en til Isabella.. dersom den blir ferdig da..Begynte i går, og er allerede snart klar til å dele opp til bein.. så det kan jo være et lite håp om at jeg kommer i mål mens det enda er kaldt!
Tenkte jeg skulle ha limegrønne striper... blir en "giftig" bukse, hehe! Det er en hel... jobb å sy på øyne osv, så kjenner at jeg gruer meg litt til det.. Men øvelse gjør mester har jeg hørt. Og med et par øyevipper.... ja.. da burde det bli ei skikkelig jentebukse. Ikke det at det er så veldig mye annet med DEN rosafargen..hehe! Vi får se.. vi får se! Så nå må Adrian være flink gutt fremover... la mamma få strikke i fred..hehe! Krysser fingrene for at den passer da resultatet er ferdig. c'',)

2 kommentarer:

  1. Den blir sikkert superfin! Gleder meg til å se resultatet. Smart med øyevipper da, kom du på det selv? Har ikke tenkt på at man kan gjøre ting utenom mønsteret... da åpner jo plutselig mulighetene seg ;) Klem S

    SvarSlett
  2. Hehe..ja.. mulig det er noen som har gjort det før meg.. men ska'n ha jentebukse så må man jo kline til..hehe! Tenkte litt på truuuuutlepper også, men.. vi får se! c'',) Må bli ferdig først! hehe!

    SvarSlett