Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, februar 20, 2010

Noen som vet?? Oh my Gooood sier jeg bare! Her spiser vaskemaskinen opp minst et par sokker i uka.. MINST. Kanskje ikke så rart at den har kranglet litt i det siste..hehe! Men sånn alvorlig talt. At det ikke er noen som har begitt seg ut på det mysteriet før.. Kan ikke noen ta på seg ansvaret for å finne ut hvor "broderen" til sokk nr.1 er? Hvor er høyre til den venstre?
I går så tok jeg meg kraftig i nakken og bestemte meg for å sortere sokkepar. Det er jo en av de verste jobbene som er.. nåja.. vet at det kan diskuteres... men kjedelig DET er det i allefal..
Tømte posen på hodet, og det ble et hav av sokker på stuegulvet.. Hvor skal man begynne liksom. Her er det sortering av farger, mønstre.. størrelser og vrangborder... sukk!

Merkerlig nok så syntes Isabella det var veldig morro å hjelpe mamma.. De rosa ble forståelig nok tatt først. Det er jo klart... Også er det jo ikke hver dag vi kan bade i sokker.. c'',)
Men problemet er at når vi var ferdige mangler det fortsatt mange... heeemmmm... Mystisk!
Kan jo være at noen dukker opp til neste gang.. en vet aldri. Så vi får se da.. neste gang blir vel ikke får i 2012.. hehe!

2 kommentarer:

  1. Hehe, morsomme bilder! Men seriøst, har dere så mange sokker som mangler en partner eller var det bare for bildets skyld? Dere får begynne som oss, bare kjøpe like sokker.. så spiller det liksom ingen rolle om du mangler akkurat den som hørte til ;) S

    SvarSlett
  2. Vel.. de sokkene var ganske så ensomme ja.. du kan si det sånn at det å matche parene blir litt utsatt... hehe! Men ja.. har også mange like etterhvert. Hjelper på det! Eller noen som er veldig mønstrete.. går fortere da! c'',)

    SvarSlett