Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, februar 19, 2010


Sov lille Adrian, sov og bli stor..

og mens du sover våker din mor..

Eller ikke... Det er utrolig vanskelig å få han til å sovne tidligere enn 23.00 på kvelden. Eller.. det vil si..i går sovnet han kl 23.00, men dagene før har vært alt fra kl 24.00 til kl 02.00....
Så var nesten rekord i går. Fikk han først til å sovne ved 21-tiden, men han våknet igjen. Usj.. savner å være "alene" på kvelden, og merker at det skal bli deilig å få til det igjen.
Men må jo også skryte litt da... han sov faktisk i hele natt.. uten mat.. Riktig nok i mamma sin seng, men han sov c'',) Han er stort sett en blid og fornøyd gutt. Så lenge han får mat er det meste bra! Lille matvraket til mor! c'',) Han lyste som en sol når jeg tok han opp nå.. Skravler og forteller om store verdensmysterier. Har så mye å si etter en god natt med søvn.
Er en herlig tid fremover... Nå kommer utviklingen til å vise seg fremover, og jeg gleder meg! c'',) Snart er han en ung mann ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar