Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, februar 16, 2010

På søndagen var det en god blanding av dager som kan feires på ulike måter. .. Vi slo dem sammen, og inviterte mamma på morsdagskake.. som forøvrig ble fastelavensboller c'',)
Dette skulle stått i innlegget lenger ned, men tar det her..
Gratulerer med morsdagen, mamma!
Du er alt en ønsker seg av en mor og venninne.
Takk for at du er du!
Kjempe glad i deg!
Gleder meg til Romatur med deg. Jentene skal kose seg på tur.

Legger med et bilde som Daniel tok i Bergen desember i fjor.
Syns det er veldig fint. Flink fotograf. Men for noen motiver..hehe!

3 kommentarer:

  1. Takk jenta mi. Gleder meg masse til turen vår.

    SvarSlett
  2. Så koselig! Og så heldige som skal til Roma. Når er det? Riktig god helg til dere! (blir det feiring av deg?) Stor klem S

    SvarSlett
  3. Vi drar i september. Blir koselig. Mor og datter som skal gjøre kur på byen..hehe!
    Blir nok ikke noe feiring denne gangen, men gleder meg til din, Stine! Blir koselig!

    SvarSlett