Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, februar 09, 2010

Vært litt vel opptatt av å få strikket monsterbuksa til Adrian... og det har gått litt utover bloggingen. Er liksom ikke så mange timene i løpet av døgnet jeg har to hender fri...hehe! Ikke for det.. han ligger til puppen nå,mens høyre hånda løper over tastene her.. Ting går jo på et vis c'',)
Marianne var som nevt under, hos oss fra torsdag til fredag, og ettersom Dennis skulle til pappaen sin i helgen kjørte vil likesågodt inn til Oslo hele gjengen. Kan være en utfordring med tre barn i bilen har jeg funnet ut. I hvertfall når mellomste HATER å være i bil. Hater er i uganspunktet ikke alltid bra nok ord å bruke, men når hun begynner å klage over å være lei allerede i Spydeberg så vet du at denne turen.. ja... kommer til å koste deg noen " hvormangerødebiler"-, "Dukkunderbruaellerfåkulihodet"- , og "Jegser"leker. Det gikk forsåvidt fint innover denne gangen.. takket være en papirlapp og blyant som Marianne fant i vesken sin.
Isabella, Adrian og jeg ble hos mamma hele helgen, og koste oss masse med mormor!
Er en stund siden vi var sammen en hel helg så det var hyggelig å sjabbe litt igjen. Tok en kjørertur til Nordbysenteret på lørdagen..ja... dro til Sverige på en lørdag... Men det gikk overraskende bra. Var ikke så mye kaos som fryktet. Fikk tittet, spist og shoppet litt. Hele gjengen var iallefall ganske så fornøyde da vi satt oss inn i bilen på vei hjem igjen c'',) Jo, også begynte jeg på den berømte buksen da... takk igjen Stine...Ble skikkelig inspirert!
Kjøpte garn og pinner på fredagen, og samme kveld ble det lagt opp masker. Morroa var i gang!
Det som er litt dumt med meg der er at jeg ikke klarer å legge sånt fra meg når jeg først er i gang. Blir litt sånn.. "En runde til--- bare én runde til".. og før man vet ord av det har det gått et par timer og LITT mer enn den ekstra runden man hadde planer om å ta. Denne gangen så har Adrian lagt litt bånd på meg.. hjelper lite å sitte oppe å strikke hele natten når jeg vet at han kan våkne når som helst, og holde det gående en stund før han sovner igjen. Eller Isabella som har en tendens til å våkne mellom 5-6 på morgenen.. Så denne gangen blir det strikket litt etter litt. Men syns det går unna jeg.. På bildet ser du hvor mye jeg har fått gjort siden fredag.. Snaart ferdig! Blir nok litt stor for minimonsteret mitt foreløpig, men skal nå få prøve den når jeg er i mål. Har aldri strikket etter mønster før, så er litt morro. Ser ut til at jeg klarer dette mønsteret i allefall. Og ja, takk til moder'n som omtrent dro seg i håret da den håpløst datteren ikke forstod logikken i økingen før x-antall forsøk! c'',)

2 kommentarer:

  1. Heisann! så koselig det så ut.. håper dere har det bra ellers, og at vi treffes til sommeren.. jeg følger bloggen din så godt e kan :)

    klem Bibbi

    SvarSlett
  2. Så koselig da! c'',)
    Her går det så bra så! Prøver å finne god rytme til lillemann når det gjelder soving osv, men skal jaggu ikke være lett!

    SvarSlett