Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, februar 21, 2010


I går tok jeg med med Adrian til vårt kjære naboland for å besøke Sonja.
Været var forferdelig så det var nesten så det ikke ble noe av. Det snødde tett og måkebilene jobbet på spreng. Fant ut at jeg skulle prøve, og eventuelt snu dersom det ble for ille. Snøen føyket fra brøytekantene og veiene var ganske glatte, men kom oss fram uten problemer.
Nå håper jeg vinteren er ferdig snart... trenger i allefall ikke mer snø nå!
Uansett...Er glad vi dro, for det var kjempe koselig å se henne igjen. Tiden flyr såpass at det er noen uker siden sist jeg så henne allerede. Vi spiste taco, og skravlet om løst og fast.
Tok også en snartur bort til Töcksfors senteret for litt snop, og koste oss med film. Hadde tatt med litt forskjellig hjemmenifra, og endte opp med "3:10 to Yuma". Syns det er en veldig bra film. Mange møkkete cowboys og spenning..Bra kombinasjon..hehe! Er jaggu glad jeg bor i Norge i år 2010... Adrian var litt urolig, noe som ødela litt, men litt må'n regne med. Var da barske gutter å glane på læll c'',) Russel Crowe er en av "go'gutta" mine..jada..fjortisjenta kommer frem her.. men se på'n da.. ganske så god! c'',) Christian Bale er ikke så heeelt bak mål heller.. så klart.. slike filmer liker vi...hehe!
Takk for denne gangen, Sonja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar