Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, februar 16, 2010

Tenk at jenta over har fylt 31 år.. ikke dårlig bare det! Sukk.. tiden flyr. Må vel snart begynne å omtale meg selv som voksen... Liker det ikke..hehe! Kommer nok til å være et barn resten av livet, men... vi har vel alle et barn i oss!
Tusen takk for alle meldingene jeg har fått i dag. Tror jeg har klart å svare dere alle sammen.
Største overraskelsen var en telefon fra Sør Afrika.. Daniel ringte! Koselig! Ordentlig hyggelig å høre stemmen hans igjen. Savner deg, store lillebror! c'',) Skal bli godt å ha deg hjemme igjen så jeg har en å plage litt ;-) Satte kjempe pris på at du ringte! Ellers har vi hatt besøk av Aud i dag. Bakte Calzone og avsluttet det hele med litt gelée..Oh..my God.. snakk om å overspise! Sukk.. føler meg høygravid igjen! Trenger ikke frokost i morgen for å si det sånn c'',) Så var det alle kaloriene da... prøver jo å passe vekten om dagen, men ikke så lett å sjekke... Har nemlig funnet ut at min vekt ikke er helt stabil. Må til innkjøp av en ny. Den jeg har her viser to kilos forskjell på ett minutt... og det blir jo litt feil. Skal godt gjøres å legge på seg to kilo på ett minutt, eller gå de av for å si det sånn! Nei.. får kjøpe en ny så jeg får fulgt ordentlig med! Jupp, jupp..Nå som alderen kommer snikende på må en ta ekstra godt vare på seg selv..hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar