Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, februar 15, 2010

Venter på rørlegger..

Sukk.. joda.. nevnte her tidligere at vaskemaskinen var ødelagt, og at jeg skrudde og fikset litt på den. Den fungerer faktisk igjen.. NOT bad!
MEN.. problemet nå er at vannkrana ikke tålte å bli skrudd igjen.. Må jo det når jeg kobler fra vaskemaskinen.. Fikk vasket et par maskiner, og plutserlig ville kranen ikke lenger forsyne maskinen med vann.. TYPISK! Så nå har jeg skittentøy allmass.....virkelig! Gosh og huff a meg, sier jeg bare! Vi bruker liksom litt tøy for å si det sånn.. og har jo ikke hjulpet at det ble "spart opp" litt første gangen da det var maskinen det var noe galt med.
Så nå har jeg ringt etter rørlegger, og sitter da her og venter,... Og håper.. Hadde vært utrolig deilig å få det fikset i dag. Dersom det ikke går kommer vi til å måtte bestige "Tøy Mount Everest" på vei inn på badet om ikke mange dagene...
Nei.. det er nå man skal være positiv og si at det er en filleting som han fikser på no time! c'',)
Jupp, jupp.. jeg har trua! Hvis JEG klarer å fikse vaskemaskinen så er alt mulig..hehe!

*********************************************************
Vel... trodde ikke at jeg skulle si det noen gang, men hører nå den beste lyden EVER fra badet..(jaja.. må være lov å overdrive litt da),men ja.... det er vaskemaskinen som "går"... Og jeg sitter faktisk og gleder meg til sentrifugeringa starter.. Ikke god på en flekk.. jeg vet..men Guuuud så deilig! Aldri vært så glad for å vaske tøy noen gang jeg..hehe! Nei.. hva en ikke tar for gitt altså. Man vet virkelig ikke hva man har før man har mistet det.. eller i dette tilfellet..før det ikke funker!
Takknemlig jente(slash dame..slash vaskekjerring) nå! c'',)
Håper jeg kan si at "Cathrine vs vaskemaskin" er oppe og avgjort! Jeg SKAL vaske tøy sa jeg!!

Over og ut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar