Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, februar 25, 2010

Må,må,må,må forte meg å sy nå, nå, nå, nå....

Vel... hold deg fast.. jeg har faktisk gått til innkjøp av nye knapper til dressen jeg heklet for... *host, hark..kremt* 4 år siden. Jaja.. så var det meningen at Isabella skulle få den.. men du vet!... Det tar utrolig lang tid å hekle.. også monteringen.. sånn ca 3 år.. også må man begynne å hekle rundt.. der går det fort noen mnd...også var det disse knappene da.. Hvilke type knapper vil man ha? Du skjønner.. en knapp er ikke bare en knapp... virkelig ikke.. Men.. nå har jeg kjøpt 7 helt hvite knapper..Må innrømme at jeg først kjøpte noen i metall... Gudene vet hvor de tok veien..hmmm... Også kjøpte jeg noen fotballknapper.. søte.. men passet ikke til dressen...
Nå skal trådene festes.. og knapper sys på! Får ordne den ferdig i kveld(skryte på seg???.. Tja.. vi får se!)
Det verste er at jeg tviler på at den passer Adrian.. den er i allefall ikke for STOR for å si det sånn. Men er da noen andre småtroll som kan få den c'',)

Ja... buksen begynner å formes også.. morro.. Vet ikke helt med fargevalget, men... Lille frøken Princess insisterte på lyserosa også... Så blir ikke dette en monsterbukse så vet ikke jeg...hehe!
Er bare redd den blir litt i minste laget... så kan være at moder'n må strikke enda en.. c'',)
Burde være en mulighet for å bruke den litt i allefall c'',)

1 kommentar:

  1. Åååh, så flink du er, den dressen var bare nyyydelig :)

    SvarSlett