Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, februar 13, 2010

Ferdig, ferdig, ferdig..hehe!
Ikke dårlig! Tok mindre enn én uke.. ikke verst..hehe.. Syns jeg er flink jeg.. og beskjeden.. ikke minst..hehe! Men nå trenger vi jo ikke å tenke på at den ikke er så veldig stor da;-)
Holder i allefall lillemann varm i ukene fremover, men er jaggu ikke så mye lenger enn det. Jeg hadde ikke tålmodighet til å lage beina så lange at han kan bruke den til neste vinter.. men ville at han skulle kunne bruke den nå.. Så moder'n får bare lage en til som er litt større! Er jo kjekt det når han krabber rundt når kulda kommer tilbake.
Har litt lyst til å strikke en til Isabella også.. en knallrosa eller noe! Men vi får se!

Modellen Adrian..hehe! Sokkene har mormor kjøpt. Digg, digg, digger dem!
Minste raggsokkene jeg noen gang har sett! Kjempe søte! c'',)

2 kommentarer:

  1. Den ble jo superfin! Så flink du er! Er det nå jeg kan begynne å legge inn bestillinger til neste sesong ;)

    SvarSlett
  2. Fantastisk bukse! imponert!

    SvarSlett